perjantai 18. lokakuuta 2013

Taikapallo ja välimuistaminen SNYltäni

Eilen se tuli, lokakuun paketti SNYltäni. Ja oih, mitä paketista paljastuikaan:


Piikikäs pallo ihanan väristä lankaa, ihan just mun lempparia. Miten niin olen utelias, kun heti oli pallo kerittävä auki, jotta näkee, mitä se on sisäänsä kätkenyt. Kerin ja kerin, kunnes pallo oli vihdoin taas pallo. Sisimmäisenä pallossa oli kerän vyöte ja langaksi paljastui Let's Knit, joka on mulle ihan uusi tuttavuus. Monesti olen lankakaupassa sitä hypistellyt ja ihaillut värien kirjoa, mutta vielä en ole ostanut. Katsotaan, josko tämän kerän myötä innostuisin enempikin tällaisesta ohuesta langasta.

Langan lisäksi pallosta paljastui ihanat turkoosit sakset, jotka taidan sujauttaa reissupussiini. Kerän sisältä paljastui myös pari englanninlaku-silmukkamerkkiä ja mikähän tuon virallinen nimi on, mutta silmukoiden pidin kuitenkin. Pallon piikit olivat 2,5-milliset bambupuikot.


Aiemmin tässä kuussa sain SNYltäni välimuistamisena "karjalanpiirakan" (taitaa vaan olla kovin makea sellainen), kortin ja ihanan tsemppaavan tiskirätin.


Ihana paketti, taas ihan mun näköinen. Kiitos SNY!

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana taikapallo ja erittäin herkullinen välimuistaminen :)

    VastaaPoista
  2. Mukava, että tykkäsit taikapallosta. Mullakin toi kyseinen lanka on jossain vaiheessa kokeilussa.

    Terveisin salainen neuleystäväsi :)

    VastaaPoista