torstai 11. heinäkuuta 2013

OHO, mites tässä näin pääsi käymään?

Vakaa aikomus on tänä vuonna ollut pienentää lankavarastoa, mutta ei ole ihan onnistunut :D

Facebookin lankahamstereista on tullut hamstrattua lankaa jos toistakin ja nyt sitten iski hamstraus kaupassa, kun näin alelankoja.


Keskirivin Silver Dream sekä 2 kerää vedenvihreää Maijaa tarttuivat mukaan Kuopion reissulta Lankamatkasta. Pohdin jo itsekin, mahdanko olla kipeä, kun en reissulta löytänyt enempää lankoja. No, eipä tarvinnu kuin tulla kotiin, niin Tarjoustalosta löytyi loput keskirivin langoista. Tänään käytiin miehen kanssa kirpparikierroksella ja Prismassa nii johan kotiutui taas lankaa. Ylärivin langat Prismasta (lilasävyistä lukuunottamatta alekorista) ja alarivin Huopaset kirpparilta.

Nyt en osta lankaa, en, en, en! Ja niinkuin tämän taas muistaisin...

2 kommenttia:

  1. Hyviä löytöjä olet tehnyt. Minulla oli ihan sama ajatus tuohon lanka kaaokseen, mutta pakkohan sitä on ostaa, kun halvalla saa. :) Eli ei auta muuta kuin julkisesti myöntää "Hei, olen Pirjo ja olen lankaholisti" ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saiskohan tähän hamsteriuteen ja holismiin sairaslomaa? No, en mä pelkästään ole ostanut lankaa, olen sitä neulonut kesäkuun loppuun mennessä tänä vuonna 6065 grammaa.

      Poista